söndag 13 december 2009

I morgon då?

Det blir jobba i hemstaden i morgon för på lunchen ska vi äta av Miniors julbord på restaurangskolan. Det blir årets första:)
På tisdag är det sista natten med gänget-middag på jobbet.
På onsdag är det Karlstad och dessutom är vi bjudan på deras julfest.
På torsdag är det också Karlstad och hem sent på kvällen.
På fredag är det Stockholm och sedan middag i födelsestaden hos svåger och svägerska.
På lördag är det Chritmas Carrols konsert i domkyrkan på kvällen.
På söndag- lär jag ligga död i soffan.
Ja det var väl det ungefär!

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Digert schema! Ta hand om dig:)

Åsa sa...

Pim: Tack söta! Det samma:)

Att ha det gott sa...

Låter som en fest lig vecka

Solrosfrö sa...

Oj... mina dagstripper till Sthlm imorgon och Borås på onsdag samt julfest med kollegorna på torsdag kväll blev helt plötsligt pyttiga... ;)

Åsa sa...

Att ha det gott: Visst gör det :)
Fröet: Jag tycker det låter ungefär samma jag ;) Dansken är perfekt förresten. Matchar toppen till mina sammetstights!