söndag 4 april 2010

En tanke som gror!

Alltså, sedan jag började jobba i Storstan har träningen blivit sorgligt lidande. Från 5-7 pass i veckan till hmm... för tillfället noll. Det är inte nyttigt vare sig mentalt eller fysiskt. Så nu funderar jag på om det kanske skulle kunna bli en löpare av mig. Jag är bra på mängdträning och löpning är ju just det. Så kanske... Medans jag funderar surfar jag löparkläder och kan konstatera att det här med outfitbilder defentivit inte har nått löparvärlden;) Något sånt här har jag tänkt att jag kan jogga omkring i:





Tightsen får vänta tills hela jag blir lite thightare:)

4 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Jag har skaffat stegräknare och tänker börja promenera snart....

Åsa sa...

GOF:Promenera är kanonbra! Och just nu den enda träningen jag lyckas få till :)

Frida sa...

klart du ska ut i spåret! heja heja!

Åsa sa...

Frida: Tackar inspirationskällan:)