onsdag 18 augusti 2010

Bröllopsdag med förhinder

Jo vi har bröllopsdag idag, Maken och jag, 20-årig närmare bestämt! Och då borde vi naturligtvis vara på någon romantisk resa, tycker säkert vän av ordningen. Vi har aldrig varit så värst noga med sånt Maken och jag. Och Maken har massor att göra på jobbet, jag är i Göteborg och vi planerar en riktigt rejäl resa nästa sommar (jag skulle gissa att jag återkommer om den:). Men jag har i alla fall bokat bord på restaurang Familjen här i Göteborg på lördag. Det ser jag verkligen fram mot.

7 kommentarer:

Sara sa...

men åh - grattis!! Vi firar porslin om ett år så du ligger lite före :)

Mie sa...

Grattis! Vi firar bröllopsdag på lördag.. genom att gå på bröllop:)

Du kan byta ut adressen på Absolut guldkant till http://mindfulmie.blogspot.com/ för jag har flyttat:)

Åsa sa...

hedgehog-sara: Tack! Jo jag är snabb jag:)
Mie:Grattis i förskott! det var ju inget dåligt sätt att fira på.
Jag byter genast:)

Birgitta sa...

Grattis:)
De ska ha jättegod mat där!

Åsa sa...

Birgitta: tack! Jo jag har hört det också. Jag återkommer med en recension:)

Marie sa...

Sitter just på tåget hem från Göteborg och kan meddela att maten på Familjen var jättegod. Jag åt huvudrätten från deras sommarmeny i tisdags och kan inte annat än lovorda den.

Åsa sa...

Marie: Det låter verkligen lovade:)