lördag 23 oktober 2010

Ett litet expriment!

Som jag först trodde hade gått alldeles galet! Men jag tar det från början. Jag är ju blondin numera, riktigt ljust blond och när det börjar växa ut, särskilt under vinter halvåret, blir utväxten sådär mörk så det ser ut som om jag har mer eller mindre skitigt hår hela tiden. Så jag köpte en sån här:
och gjorde som det stod i beskrivningen. Fast jag sprayade bara utväxten. Och när jag nogsamt gått igenom hela huvudet tog jag hårblåsen för att blåsa håret tort. Och när det var klart sved det som eld i hårbotten och hela håret kändes som någon kletat kladdigt tuggummi i det. Och man ska INTE skölja! Det gjorde jag ändå. Och satte en massa balsam i och trodde att det här har inte gjort den minsta skillnad. Men det gjorde det. Utväxten är inte alls lika markant längre. Undrar om jag vågar mig på en omgång till efter 3 dagar som det står på förpackningen?

Inga kommentarer: