måndag 13 december 2010

Budgettips!



Japp ett par impulsköp på Gina Tricot visade sig vara ett par riktiga fynd. Tunikan finns i en hel massa färger som jag inte kommer ihåg och är fantastiskt mjuk, skön och figursmickrande som bara den. I alla fall om man har lite mage (som jag) eller höfter man inte är riktigt nöjd med (har inte jag men det kanske finns andra). Kostar 149 kr och är normal i storleken. Tröjan över axlarna är en college variant. Kort med mycket vidd, lappar på armbågarna och en trevlig liten text på framsidan. Kostar 199 kr och är stor i storleken så det går bra att gå ner en storlek om man vill. Spetsen som syns lite i ringningen är inget budgetfynd dock även om det är ett av mina absolut mest använda Molly-plagg, en underklänning i silke. Halsbandet är från Våga.

2 kommentarer:

Anna sa...

höll i den där college-tröjan idag, men hann inte prova. men den finns i min hjärna... finfin!!

Åsa sa...

Anna: Och så skön!