onsdag 22 februari 2012

De är nog inte riktigt kloka de där bloggarna!

Eller jo det är vi visst men andra kan nog tycka det ibland. För andra gången den här veckan har jag varit och träffat landshövdingen på länsresidenset (jag måste ha kommit upp mig här i världen:). Och det är ett gammalt hus från 1600-talet eller nåt. Med vackert målade tak, fantastiska kristallkronor, underbara blomsterarrangemang och vacker servis att fika med. Och jag vill ju sååå gärna fota för att dela med mig. MEN det går ju inte för sig! Särskilt inte som övriga sällskapet bestod av en massa myndighetschefer, länspolismästare, överstar och majorer. Jag hade väl blivit inspärrad bums!
Uppdatering: Ha, när jag googlade lyckades jag hitta en bild på tekoppen i alla fall!

2 kommentarer:

Frida sa...

Åh så fin! Jag har ärvt en liknande kaffe-servis av min mormor. Älskar den!

Åsa sa...

Frida: Visst är den. Lyllos dig!