tisdag 17 juli 2007

Småsaker och dagens

Det verkar inte bli något riktigt badväder i dag så jag får passa på att fixa en massa små saker som behöver göras innan vi åker norr över på lördag morgon.

Bion i går kväll var precis som jag förväntat mig. Die hard är alltid Die hard! Och Bruce Willis ser ut som han brukar, blodig och skitig och dann, fast lite äldre förstås. Han ser faktiskt väldigt mycket ut som i Sin city som förövrigt är en märklig men bra film, väldigt suggestiv.

Så här ser dagens ut:

Jag har på mig topp från Sisters, kjol som jag fått av mamma och inte har en aning om var det kommer ifrån, skor från Esprit och halsband från Påhittiga Pärlhalsband.

2 kommentarer:

Mie sa...

Mannen tycker absolut att vi ska se Die Hard o Bruce Willis är ju charmig o lite söt mitt i smutsen i de andra filmerna så jag hänger nog med;)
Kjolen är ju toppenfin!

Åsa sa...

Bruce är absolut att rekommendera ;-)