onsdag 18 juli 2007

Packning till norrland

Regnkläder, gummistövlar och liggunderlag. Det låter som tillbehör till vilken semester man än tänkt sig i Sverige just nu. Ja inte liggunderlaget kanske, men det andra. Vi ska hur som helst inte någonannanstans än till norra norrland. Och där behöver man regnkläder och gummistövlar vare sig det regnar eller inte, för ska man lägga och ta upp nät och rensa fisk så lär man vara klädd för det! Alla större grabbar, gudsonen på 4 får stanna hemma, ska ut på en fiskeresa med övernattning i tält. Så vi kvarlämnade mammor tänkte ha en bastu och spa kväll. Till det har jag shoppat en hel godispåse med inpackningar, skrubber och ansiktsmasker så det blir nog roligt. Dessutom ska vi på dop helgen efter nästa där uppe så det får åka med lite fin kläder också. Apropå kläder så kommer det en dagens här ;-)



Nej, jag bara skojade! Det här är mina powerwalk kläder, tröja från Brothers, byxor från Nike och skor från Reebook. När jag fräschat till mig såg jag ut så här:

Topp och linnebyxor från Lindex, skor från Esprit och halsband från Sue.

Inga kommentarer: