lördag 7 juli 2007

Semester och separationsångest

Ja, så har jag semester då och gissa när jag vaknade i morse? Klockan 7.00 exakt slog jag upp mina gråblå. På semestern!!!!! Så upp och slänga på en maskin tvätt och ut på en timmas promenad innan Maken och Junior måste väckas för att åka till Arlanda. Nu har jag separationsångest för de har just åkt och Junior ska vara borta en hel vecka.... Himla tur att jag har Minior kvar hemma. Nu ska jag sätta mig ner och göra en packlista och en lista på det sista som måste inhandlas innan vi åker i morgon. Jag ska shoppa lite presenter till Minior också eftersom han fyller 14 under resan.

Här kommer dagens så länge:
I dag har jag på mig linnebyxor från Lindex, topp från Sisters, bälte från Diesel, skor från Esprit och halsband från Påhittiga Pärlhalsband

3 kommentarer:

Fullfart sa...

Vad smal du ser ut i dessa kläder!! Nu är några av recepten utprovade. Minipizzor och havrekakorna fixade yngstingen och jag mellan tvätt och städning. Himla mycket tvätt!!! Trevlig resa!

Fullfart sa...

Ett PS! Klockan för kakorna ringde så jag glömde skriva att det var mycket gott!

Åsa sa...

Ja, det gäller ju att dra in magen när man ska vara med på kort i cyberrymden:-)
Hoppas att allt blev gott. Fast jag har ju provat alla recept jag lägger ut så det vet jag ju att de är.
Trevlig resa själv och kör försiktigt.