fredag 10 augusti 2007

Vad gör man en regning dag utan datorer?

Och det regnar och regnar.... I går hann vi lagom komma fram till Sätrabrunn så öppnade himlen sig. Det var bara att åka hem igen. Fast vi fick en mysig fikastund nere i hamnen i stället, Maken och jag.
Jag har förresten varit utan dator sedan i går eftermiddag och fram till nu eftersom Junior har haft kompisar hemma och lanat. Några av kompisarna får tydligen inte ta med sina datorer så alla våra tre har varit landatorer hela natten och nästan hela dagen. Jag ska inte klaga dock. Isället för att sitta framför datorn har jag tömt de sista kartongerna som var kvar sedan rumsflytten, jag har fått upp krokar på väggen i min egen "gågarderob" (Walk in closet) och varit och shoppat sladdar och annat bra att ha på Claes Ohlsson. (ja, jag vet att det borde heta gåinigarderob på svenska men det blir så krångligt)

Dagens klädval för alla dessa aktiviteter:
Linnekjol från H&M, topp från Intersport (hehe), tröja från Rabalder och förra årets favoritskor från Ryns.

Inga kommentarer: