torsdag 9 augusti 2007

Shopping och utflykt?

I dag tänker jag cykla ner på stan och kolla in Rabalders rea. De har 50-70% på alla sommarkläder.
Vädret ser visserligen ut att bli bättre och bättre men det blir nog ingen badstrand i alla fall. Men en utflykt till Sätrabrunn kanske. Fast jag borde stanna hemma och rensa ur skåp och kökslådor, men hur kul är det på en skala...

Här är dagen klädval:
Topp från Sisters, kjolen jag fått av mamma, skor från Gyllene Gripen och halsband från Påhittiga Pärlhalsband.

4 kommentarer:

Mie sa...

Läcker kjol! Och så snyggt till de skorna:)
Lägger till din blogg på min bloggrunda nu så jag hittar in till dig;)

Åsa sa...

Tack, "föken Ella" undrade om vi inte börjar tröttna på ballerina...Inte jag i alla fall :-)
Välkomen på bloggrundan, du är redan med på min!

Anonym sa...

Hittade du nå´t på rean? Själv hittade jag upp till "Nancy" i Oxbacken - 40-50% på många plagg. Fick tag på en kort svart (förstås)höstkofta till 50 %! Kan rekommenderas att ta en titt där!....hälsar Lenwal

Åsa sa...

Lenwal:Japp,du kommer ihåg kofta jag provade som bara var MIN färg? Den köpte jag för halva priset! Jag får kolla in Nancy.