tisdag 18 september 2007

Yllemössa och äppelpaj

Nej, jag hallucinerade inte! Inte ens fast jag faktiskt var vansinnigt hungrig och just hade tränat ett dubbel pass. När jag kommer in i duschen på gymmet står det en spritt srångande naken kvinna där med en beige, upp och ner vänd svamp typ, yllemösssa med blombroderier på, på huvudet. Nyss utkliven ur duschen! Förklara!! Någon??

Veckan bokfemma får vänta till i morgon. Jag har inte klurat färdigt än. Däremot kan alla ni som har en massa äpplen över prova min underbara äppelpaj. Recept finns på Kanelen (hehe).

3 kommentarer:

Fullfart sa...

Kanske glömt duschmössan hemma, tog utemössan för att skydda håret!

Mie sa...

Ja och så tager man vad man haver eller hur;)

Åsa sa...

Fullfart och Mie: Ja, det var väl så. Aningen opraktiskt bara, haha!