fredag 25 april 2008

Helt obildbar!

Jag hade två strålande idéer om inlägg i huvudet på promenaden hem från jobbet men lat som jag är orkade jag inte ta fram idé blocket och skriva ner dem och nu har jag naturligtvis glömt vad de var.

Att jag aldrig lär mig det är ju inte precis första gången.

Dessutom är jag sur för att jag redan har förbrukat alla dagens points och några av morgondagens också( ja, jag vet att man inte FÅR göra så för viktväktarna men får är snälla djur på Gotland så det så).

Att jag aldrig lär mig det är ju inte precis första gången.

Det är inte ett dj*la någe att se på tv i kväll heller, utom några okej filmer men dem har jag redan sett minst tre gånger var. Och det viste jag redan på förmiddagen men tror ni att jag fick ändan ur vagnen och gick och hyrde någon bra film? Nä just det!

Att jag aldrig lär mig det är ju inte precis första gången.

Och det lär väl inte vara den sista heller!!!!

3 kommentarer:

Fullfart sa...

Helt rätt, man lär sig aldrig. Fast det handlar nog inte om obildbar utan okoncentrerad. Ha det så skönt i solen!

Peace in mind sa...

Hoppas lördagskvällen blir toppen då! Annars får du kvista över på ett fiskspett...

Åsa sa...

Fullfart: du har väl rätt som vanligt:) Ha det skönt du också!
Anna: Mmm det låter gott!