lördag 26 april 2008

Sucker for brandmän!

Någon mer än jag? I så fall kan ni läsa och vara lite avundsjuka, hihi. Jag fann nämligen mig själv ståendes på stora torget i vår stad med inte mindre än fyra brandmän, på eftermiddagen i dag. I uniform förstås! Glatt konverserandes.

Hur det kom sig? Okej då, jag berättar väl då. En av dem är vår granne och en annan pappa till en av Juniors bästa vänner. Inte konstigare än så alltså;)

Psst! Jag har dessutom sett två av dem i uniformsbyxor och bar överkropp, så jag vet hur vältränade de är...;)

5 kommentarer:

Linda K sa...

uniform är alltid trevligt. brandmän tenderar ju att vara rätt välbyggda också :*)

Solrosfrö sa...

Uniform ... *suktar* :)

Åsa sa...

Linda K: Mmm de är inga smågrabbar direkt!
Jessika: Och jag tycker nog att brandmannauniformen komer etta, Kanske...hmmm det kankse är nästa listtema;D

Petra sa...

Jag har absolut ingen fäbless för uniformer, men lättklädda brandmän i en kalender...det är något visst ändå. (även i verkligheten säkert, men jag har liksom aldrig träffat på någon sådan)

Åsa sa...

Petra: Även i verkligheten!