lördag 25 augusti 2007

Fest och fest!

Det här är en lördag full av aktiviteter (trots att jag helst skulle vilja sitta i mysstolen på altan och läsa min bok hela dagen). Träning på förmiddagen, fixa till sig och iväg och hämta sonens uppsydda jeans, hem och platta håret och snygga till sig lite till och sedan iväg till 40-års uppvaktning (där av dagens klädval!). Hem igen och byta om till mer kräftskivevänliga kläder och så iväg igen. Puh!!!!!
I morgon tänker jag inte göra många knop så det så ;)

3 kommentarer:

Fullfart sa...

Stressigt värre! Hann familjen med på alla vändningar? Själv var jag och äldsta dottern ute och "fiskade" kräftor på kvällen, häftigt!

Åsa sa...

Det var knappt att jag hängde med själv;)
Va kul att fiska kräftor. Blev det några?

Fullfart sa...

Yes, det blev det! De var inte så stora så många fick en andra chans. Men häftigt var det som sagt var. Vi väntade ut kräftorna på en ö med öppen eld, grillkorv och fin solnedgång.