söndag 26 augusti 2007

Inte bara i kors!

I dag går inte ögonen bara i kors de är på halv stång också=) Trots att det faktiskt var jag som körde hem så jag får väl skylla på kräftorna.
Jag hade planerat att läsa bok hela dagen men i stället blev det Carro för hela slanten. Ja, förutom en vända till stora köpcentret för att köpa nya walkingskor, med goretex, så att jag slipper ha pool i skorna när det regnar. Ja och sedan skulle Junior laga punka på båda sina cyklar så då blev det en tur till till stora köpcentret för att köpa nya däck och ny slang. Ja och sedan kom Mormorn och Morfarn förbi på lite fika. Lugn och skön söndag eller...

4 kommentarer:

Fullfart sa...

Njae, det tycker jag inte, men det är väl som det brukar för det mesta tycker jag, i alla fall hos oss.

Åsa sa...

Och nu ser det snart lika dant ut på jobbet. It`s goog to be back:)

Mie sa...

Det blir lätt så där.. Man ska sätta sig med en bok men först måste man... Och sen är det kväll;)

Åsa sa...

Mie: Ja, du verkar ha det ungefär likadant hemma hos dig.