torsdag 2 augusti 2007

Harry Potter, Sagan om ringen och dagens

Harry Potter och Fenixorden var vi och såg på bio i går Maken och jag. Den var helt okej, men Maken som inte har läst boken tyckte att den var lite seg och jag som har läst böckerna blandade i hop vad som händer i den här och i nästa så jag satt och väntade på saker som aldrig hände. Hur som helst så är det nästan alltid trevligt att gå på bio. Före filmen satt jag där och tänkte att det vore inte så dumt om hela Sagan om ringen trilogin kunde gå upp på bio igen. Det är ju liksom en helt annan upplevelse att se dem i stor salong på stor bioduk med riktigt bioljud.

Nackdelen med att gå på bio på en onsdag är att jag nu har missat två avsnitt i rad på Projekt Runway så nu har jag ju inte en blekaste aning om hur det har gått. Jag får nog ta och surfa in på deras hemsida.

Här kommer dagens:

Jag har på mig byxor från Indiska, linne från H&M, kofta från Zara, skor från Top Shop, halsband Sue och armbanden har jag ingen aning om var de kommer i från men visst är de snygga?!

Inga kommentarer: