fredag 3 augusti 2007

Regn, bakning och amerikakoffert

I dag har det varit mulet och regnigt mest hela dagen så jag har passat på att fylla på med lite bakat i frysen. Det blev både hastbullar och aprikos och nötlimpa. Dessutom tyckte jag att jag kunde passa på och plocka av lite vinbär från buskarna men jag hann lagom komma i gång så började det spöregna igen så jag får spara resten till en annan dag. Vi har också hunnit med en sväng till landet för att lämpa av takboxen, grilla med föräldrarna och hämta min farfars gamla amerikakoffert som jag tänkte ha som förvaring i vardagsrummet.



För er som är sugna på lite nya recept har jag uppdaterat Café Kanel med lite av varje.

Här kommer dagens på landet klädsel:
Jag har på mig gamla jeans från H&M, bälte från Lindex, topp från Top Shop och walkingskor och grå luvtröja som inte kom med på bild.

3 kommentarer:

Fullfart sa...

Vilken häftig amerikakoffert!!

Anonym sa...

Dina "gamla" jeans ser precis ut som senaste modellen från Cheap Monday =). Såg att du la upp recept på bröd med Dinkelmjöl, vad bra!

Åsa sa...

Fullfart: Visst är den häftig! Vi hittade dessutom ett gammalt foto med en massa namn och datum på baksidan i den. Kul!
Stina: Så bra då kan jag börja använda dem igen. Den som spar hon har,haha.