söndag 23 mars 2008

I min väska

Jag fortsätter att göra som Linda K ;) Här är innehållet i min väska. Inte undra på att jag känner mig lite sned ibland...



Min svarta, helt märkeslösa, skinnväska innehåller:
  • Ett fack från Ordning och reda med medicinfacket, hudkräm från Body Shop, korthållare, litet anteckningblock med penna också från Ordning och reda och glasögonrengöringskit.
  • Näsdukar
  • Liten behållare med mun mot mun-skydd
  • Nycklar till jobbet och hem i litet fack
  • Almanacka med penna från Ordning och reda
  • Stort anteckningsblock med penna från Ordning och reda
  • Urgammalt glasögonfodral
  • Jobblegitimationen i hållare
  • En förpackning kaffemjölk med kardemummasmak
  • Tre askar halstabletter
  • Träningsschema för påsken
  • Presentkort från H&M
  • Ögonkräm från Body Shop
  • Nässpray
  • Plånbok från Burberry
  • Två böcker
  • Usb-minne
  • Minneslista från Ica Maxi
  • i Poden (blev kvar i sitt fack i väskan)
Saknas på bilden: läppcerat från Marja Entrich och Mobiltelefonen, som alltid är med när jag går ut men som följer med till sovrummet när jag är hemma...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en hel del du fick plats med där. Två böcker också:)

Peace in mind sa...

Trångt om saligheten där! Men var har den osminkade sanningen tagit vägen???

Solrosfrö sa...

Det var ingen dålig last du släpar runt på :)

Åsa sa...

beyond sötsur: Det går om man vill! Böcker är ett måste...
Anna: Jag har inte riktigt vågat komma ut ur garderoben än ...
Jessika: Nä, och då var ändå inte virkningen med den här gången...

Petra sa...

Jesus! Och vad är ett "mun mot munskydd"?

Åsa sa...

Petra: Ja du vet när man måste göra mun mot munmetoden på någon som inte andas längre. Något alla behöver i handväskan, eller...