lördag 22 mars 2008

Lista!

Ja men shit vad jag inte var på i går... "Alla" gjorde Englas lista utom jag! Nåja, sist men inte minst????

Färg:Brun, så klart. Pepparkaksgumman kallar städerskan på jobbet mig för.
Klädsel: Gärna klänningar och ju mer romantiskt desto bättre (eller?)
Frisyr: Men hallå, jag ska ju och träna. Vad tror ni?!?
Accessoar: Alltid ringar, gärna halsband, mest från Påhittiga Pärlhalsband
Mat: I dag blir det Påskmat
Dryck: Cola Light, eller Zero
Snacks: Grönsaker och dipp, eller GODIS
Känsla: träningssugen
Humör: svängigt
Att göra: ägghalvor
Musik: Adolphson och Falk unplugged
TV: Nä vi ska till landet
Internet: så ofta jag kan men inte i kväll
Telefonsamtal: så lite som möjligt
Inspiration: människor
Drömmer om: att skriva en egen kokbok
Längtar till: sommaren

Så där ja! Bättre sent än aldrig!

4 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag har inte hunnit lägga ut min ännu så sist var du inte ;)

Åsa sa...

jessika: Ahha! Då är det du som sist men inte minst?!

Petra sa...

Träna, på påskafton! Hos mig har de stängt :( Fast du kanske tränar i egen regi?
Duktig du är!

Åsa sa...

Petra: Nej då jag går på gym. Tack!