onsdag 4 mars 2009

Inte helt 100

Jahaja, det var tredje dagen hemma och jodå jag mår okej men jag börjar redan kännna mig rastlös. Vad sjutton gör man hemma när man inte kan göra något? I dag har jag promenerat i en timma, ätit frukost, plockat ur diskmaskinen med vänsterhanden, plockat i diskmaskinen med vänsterhanden, rensat lite i graderoben, ätit lunch, tittat på matteve, promenerat till affären och tillbaka i två timmar, lagat middag men jag kan INTE skära med vänsterhanden... Och nu sitter jag här och glor på teve igen.

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Nä...tur att du inte får nätshoppa träskor iaf. *klappar lite*

C. Meow sa...

Du kanske får prova meditera ...

Åsa sa...

Pim: tack söta, fast jag är lite träskosugen....;)
Camilla: Meditera och yoga, tänkte jag men yogan måste jag checka med sjukgymnasten först så att jag inte gör det väre.

Solrosfrö sa...

Läsa lite kanske och äta praliner... ;)

Åsa sa...

Fröet: Mmmmmm!:)