lördag 30 januari 2010

Jag har blivit awardad!

Eh.. det låter nästan som ett straff:) Det är det inte. Det är goa Att ha det gott som skickat den.
Det var några instruktioner som jag tror jag hoppar och sedan ska jag berätta 7 saker om mig själv så "here it goes":
  1. Jag tycker själv att jag är rätt smart (fast vem gör inte det:)
  2. Jag tror ofta att jag är en buisnesschick brud fast det egentligen bor en riktig boho i hjärtat.
  3. Jag har alltid läst nästan alla sorters böcker som kommit i min väg men inte en enda chicklit.
  4. Till 99% säkerhet kommer jag att börja veckopendla till Göteborg i vår.
  5. Jag har aldrig varit på charterresa.
  6. Jag pendlar mellan storlek 36 och 40 (fast 38 är jag för det mesta), men tycker alltid att jag är för stor, fast jag vet att det är helt knäppt.
  7. Jag kan inte sluta äta godis.

Sådär ja, den som vill får gärna hänga på!

3 kommentarer:

Att ha det gott sa...

kul att lära känna dig lite mer

Birgitta sa...

Å Göteborg, jag som tycker det verkar jobbit med dina Stockholms resor. Jag som har 10 min med cykel till jobbet:)

Åsa sa...

Att ha det gott: ;)
Birgitta: Hehe, jag tror nästan det blir lättare med Göteborg. Det blir bara två dagar i veckan som jag reser. Resten är jag hemma eller i Göteborg.