fredag 29 januari 2010

Klantfia!

Med ojämna mellanrum gör jag något som gör riktigt ont; stukar en for, ramlar av ett tåg och spräcker läppen, dråsar ner för trappen eller nåt. Nu var det rätt länge sedan sist så det var väl dags. Jag har spelat curlig i kväll (heter det spelat?). Curlig är is, halt och tunga stenar. Och jag har hygglig balans och starka coremuskler, så det går går förvånansvärt bra. Men då blir jag liksomlite kaxig och när jag sopar en sten för allt vad jag är värd åkandes baklänges. Åker jag naturligtvis på en sten. Och det är som sagt halt så bene far all världen väg och jag landar med rumpan rakt på stenen. Som har ett rejält handtag. Gissa hur min rumpa ser ut och känns just nu???!!! Och gissa hur det kommer att kännas i morgon!!!!!!
För er som inte vet ser den ut så här. Hur min rumpa ser ut får ni föreställa er...

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Fy...jag känner smärtan, dock lite snålt att inte bjuda på bild. Fast såklart, vill du hellre vänta tills regnbågsfärgerna visar sig???

Kram

Att ha det gott sa...

Du har något att hämta hos mig

Åsa sa...

Pim: Ja regnbågen är ju betydligt mer effektfull;)
Att ha det gott: Rusar genast:)